Overige informatie

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een klacht indienen?

Taxi Kootwijk probeert zoveel mogelijk in haar dienstverlening aan uw wensen tegemoet te komen. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar uw zin verloopt. Voor een klacht kunt contact met ons opnemen.

Kan ik in de taxi met mijn creditcard, pin en maestro betalen?

 Ja, in alle taxi’s kunt u met creditcard betalen, pin en maestro betalen. Met uitgezonderd Diners Club.

Hebben de chauffeurs voldoende wisselgeld in de taxi?

Ja, alle chauffeurs beschikken over voldoende wisselgeld.

Kan ik een taxi vooruit betalen of op rekening?

Ja, dat kan. Dit geldt voor zowel particulieren als bedrijven. Neem contact op met ons.

Hoe zit het met gevonden voorwerpen?

Wanneer een chauffeur meldt dat hij iets in de taxi vindt, plaatsen wij een bericht op iLost.nl. Mocht je zelf iets gevonden hebben, dan kun je dat ook op iLost plaatsen!

Kan ik me aanmelden als chauffeur?
Ja, dat kan via het aanmeldingsformulier of door te bellen met 06 46 08 48 30.